Θυμάμαι την πρώτη φορά που συμμετείχα στο πρώτο μου σεμινάριο Μοντεσσοριανής εκπαίδευσης, μια στιγμή μοναδικά συγκινητική. Η χαρά που αντικρίζω στο πρόσωπο ενός παιδιού στη πιο σημαντική και ευαίσθητη περίοδο της ζωής του, είναι αυτό που με οδήγησε στην Μοντεσσοριανή προσέγγιση.
Το 2021 ολοκλήρωσα την φοίτησή μου στο “΄Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών”- Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία -και εφοδιάστηκα με το πτυχίο της Νηπιαγωγού.
Παράλληλα με τις σπουδές μου παρακολούθησα το σεμινάριο ειδικής αγωγής στο “Πανεπιστήμιο Αιγαίου- Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης – Ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα – Ειδική Αγωγή”.
Συνέχισα με την βεβαίωση σπουδών στα σεμινάρια “Παιδί και Όρια”, “Πώς να μην βάλω το παιδί μου τιμωρία” και την “Εκπαίδευση σε Παιχνίδια Αισθητηριακών Προσεγγίσεων” όπως Sensory Play Παιχνίδια, Messy Play Παιχνίδια, Natural Play παιχνίδια και Art therapy παιχνίδια.
Στο πρώτο χρόνο της εργασίας μου, ένιωσα ότι ήθελα να μάθω και άλλα για τον κόσμο του παιδιού αλλά και τι συμβαίνει στο εσωτερικό του κομμάτι, για αυτό συνέχισα να ψάχνω.
Αυτό που ξεχώρισε την πορεία μου όσον αφορά την ακαδημαϊκή μου καριέρα, ήταν το σεμινάριο που μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω αλλά και να αντιληφθώ τι είναι η Μοντεσσοριανή προσέγγιση. Σε αυτό το σεμινάριο “Ομάδες Γονέων και Φροντιστών” αναπτύξαμε θέματα όπως, τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού, οι ευαίσθητες περίοδοι, η διαμόρφωση περιβάλλοντος σύμφωνα με τις αναπτυξιακές ανάγκες του, η παρουσίαση δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής, τα όρια και η πειθαρχία.
Αγάπησα τη Μοντεσσοριανή φιλοσοφία για αυτό συνέχισα την εκπαίδευση μου στο “Μοντεσσορινό Iνστιτούτο Ελλάδος” και την ξεχώρισα για το πως αγκαλιάζει και πως προστατεύει το παιδί και τις αναπτυξιακές του ανάγκες.